Warning: set_time_limit() has been disabled for security reasons in /var/www/naykaQym/pravo.nayka.com.ua/index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /var/www/naykaQym/pravo.nayka.com.ua/index.php:3) in /var/www/naykaQym/pravo.nayka.com.ua/lib/maincontroller.php on line 27

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /var/www/naykaQym/pravo.nayka.com.ua/index.php:3) in /var/www/naykaQym/pravo.nayka.com.ua/lib/maincontroller.php on line 27

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/naykaQym/pravo.nayka.com.ua/index.php:3) in /var/www/naykaQym/pravo.nayka.com.ua/lib/maincontroller.php on line 30
 ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ЛЮДИНИ У СФЕРІ ІННОВАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМА ГОСПОДАРСЬКО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ | С П Позняков | Правова просвіта №1 2016

Правова просвіта № 1, 2016

Переглянути у форматі pdf

ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ЛЮДИНИ У СФЕРІ ІННОВАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМА ГОСПОДАРСЬКО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ
С. П. Позняков

С. П. Позняков

д.ю.н., доцент кафедри господарського права та процесу, Університет ДФС України

ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ЛЮДИНИ У СФЕРІ ІННОВАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМА ГОСПОДАРСЬКО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ

У статті обґрунтовується необхідність більш глибшого дослідження правового регулювання професійного розвитку людини у сфері інноваційної економіки України як одного із пріоритетних і перспективних напрямів науки і практики.

В статье обосновывается необходимость более глубокого исследования правового регулирования профессионального развития человека в сфере инновационной экономики Украины как одного из приоритетных и перспективных направлений науки и практики.

The article substantiates the need for a deeper study of the legal regulation of professional development rights in the innovation economy of Ukraine as one of the priority and promising areas of science and practice.